کالا را چطور مرجوع کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق یا کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- لازم است در پنل حساب کاربری خود درخواست مرجوعی کالا را ثبت بفرمایید تا روند مرجوعی کالا شروع شود.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آریانا کالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی و ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره موبایل 09027235198 از طریق واتساپ ارسال کنید. - بعد از هماهنگی های لازم کالا را به آدرس فروشنده کالا عودت دهید ( از ارسال کالا به دفتر سندس کالا خودداری نمایید. مگر در موارد خاص که همکاران ما کالا را برای بررسی بیشتر فرا می خوانند) . بعد از دریافت کالا توسط فروشنده و تایید ایشان روند مرجوعی کالا ادامه پیدا می کند .
- در صورتی که علت مرجوعی سلیقه ای باشد و فروشنده حاضر به دریافت کالای مرجوعی از خریدار باشد بعد از ارسال کالا برای فروشنده و تایید دریافت آن از طرف فروشنده ، کل هزینه ارسال و پردازش پرداختی خریدار در فاکتور از ایشان کسر و مابقی طی سه روز کاری عودت داده می شود . ( به عنوان مبلغی که فروشنده هزینه کرده تا کالا را برای مشتری ارسال کند )
- در صورتی که کالا معیوب باشد از خریدار هیچگونه مبلغی کسر نخواهد شد و کل مبلغ به ایشان عودت داده می شود ( بعد از بازگشت کالای معیوب به فروشنده ).
- لازم است جهت عودت وجه شماره حساب یا کارت بانکی به نام شخصی باشد که فاکتور برای ایشان صادر شده . برای درج شماره حساب یا کارت می توانید با پشتیبانی مشتریان به شماره های مندرج در انتهای سایت تماس بگیرید .